Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinrapporten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1329371" data-attributes="member: 121331"><p>Men det var ju <strong>PUDER</strong>! Får många som egentligen vet bättre att lämna hjärnan vid dalstationen.</p><p>Vissa har väl inte ens koll på att det finns en lavinskala och vad den eventuellt visar för dagen. Sen har de Recco i jackan, hjälmen och pjäxorna och har sett vid liften att pistörerna använder det så det måste väl räcka?</p><p>När jag ser vad folk ger sig ut på för åk i Engelberg i sådana förhållanden är jag förvånad att det inte går fler laviner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1329371, member: 121331"] Men det var ju [B]PUDER[/B]! Får många som egentligen vet bättre att lämna hjärnan vid dalstationen. Vissa har väl inte ens koll på att det finns en lavinskala och vad den eventuellt visar för dagen. Sen har de Recco i jackan, hjälmen och pjäxorna och har sett vid liften att pistörerna använder det så det måste väl räcka? När jag ser vad folk ger sig ut på för åk i Engelberg i sådana förhållanden är jag förvånad att det inte går fler laviner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lavinrapporten
Tillbaka
Topp