Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinrygga ABS/RAS/BCA/?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 987456" data-attributes="member: 14475"><p>Hoj!</p><p>För min del blev det att sälja av min Vario med 18L light och 30L för inköp av en Snowpulse 35 Lite. Härliga 2300g inkl. patron och en säck som rymmer något. Och vet ni vad, det värsta, den sitter inte som en påse potatis (som jag anser varion gjorde på mig).</p><p>Ska på onsdag flyga Stockholm - Calgary och undrar hur ni gör när ni flyger? hade gärna tagit Snowpulseryggsäcken som handbagage, hur fungerar det? några problem? hur brukar ni göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 987456, member: 14475"] Hoj! För min del blev det att sälja av min Vario med 18L light och 30L för inköp av en Snowpulse 35 Lite. Härliga 2300g inkl. patron och en säck som rymmer något. Och vet ni vad, det värsta, den sitter inte som en påse potatis (som jag anser varion gjorde på mig). Ska på onsdag flyga Stockholm - Calgary och undrar hur ni gör när ni flyger? hade gärna tagit Snowpulseryggsäcken som handbagage, hur fungerar det? några problem? hur brukar ni göra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinrygga ABS/RAS/BCA/?
Tillbaka
Topp