Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinrygga ABS/RAS/BCA/?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 994455" data-attributes="member: 59050"><p>Nu en kort fråga? Vilken ryggsäck för frun (161 cm)? Passar BCA Float (lättare och billigare än ABS) för en så kort kvinna, eller borde jag köpa en storlek S ABS? Jag ska i varje fall köpa någon 20 - 24 liters ryggsäck för henne snart, före sportlovet, själv har jag hela tiden en litet större ryggsäck för dunjackor osv. (inte ännu en lavinryggsäck, jag börjar vara så hemskt gammal, att om jag dör, det är inte så stor skada...)</p><p></p><p>Så: BCA Float 22? ABS Vario storlek S med Evoc säck eller Mammut R.A.S (frun tycker att dom är fula...)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 994455, member: 59050"] Nu en kort fråga? Vilken ryggsäck för frun (161 cm)? Passar BCA Float (lättare och billigare än ABS) för en så kort kvinna, eller borde jag köpa en storlek S ABS? Jag ska i varje fall köpa någon 20 - 24 liters ryggsäck för henne snart, före sportlovet, själv har jag hela tiden en litet större ryggsäck för dunjackor osv. (inte ännu en lavinryggsäck, jag börjar vara så hemskt gammal, att om jag dör, det är inte så stor skada...) Så: BCA Float 22? ABS Vario storlek S med Evoc säck eller Mammut R.A.S (frun tycker att dom är fula...)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinrygga ABS/RAS/BCA/?
Tillbaka
Topp