Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinrygga - fläkt eller gas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1208593" data-attributes="member: 88096"><p>Sitter och funderar på att köpa lavinrygga. Tror att jag vill ha ca 20 liter, kanske större också men då måste den gå att komprimera. Har tyvärr en massa krav som kanske inte är kompatibla med varann:</p><p>Lätt!</p><p>Hållbar, vill kunna ha den över 5 år - kanske 10. Går ganska ofta med skidorna på ryggan.</p><p>Om gas - gärna påfyllbar patron. 1500 spänn för ett drag i handtaget tar ju emot lite.</p><p>Ska sitta bra på en 174 lång jag med skapligt normaldimensionerade kroppsdelar.</p><p>Mammut har några som verkar vara jättelätta - men är de hållbara?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1208593, member: 88096"] Sitter och funderar på att köpa lavinrygga. Tror att jag vill ha ca 20 liter, kanske större också men då måste den gå att komprimera. Har tyvärr en massa krav som kanske inte är kompatibla med varann: Lätt! Hållbar, vill kunna ha den över 5 år - kanske 10. Går ganska ofta med skidorna på ryggan. Om gas - gärna påfyllbar patron. 1500 spänn för ett drag i handtaget tar ju emot lite. Ska sitta bra på en 174 lång jag med skapligt normaldimensionerade kroppsdelar. Mammut har några som verkar vara jättelätta - men är de hållbara? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinrygga - fläkt eller gas?
Tillbaka
Topp