Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinrygga - fläkt eller gas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1208710" data-attributes="member: 166682"><p>de ska inte tappa tryck öht. (för att ta reda på om patronen är fylld så väger man på köksvåg - vissa har även tryckmätare)</p><p>går man "by the book" ska man provskjuta ballongen varje år (men det lär nog räcka att göra det si sådär vart 5:e år).</p><p></p><p>Nackdelen med gas/luft patroner är om man ska till USA, Canada eller Japan. Det finns oandliga forumtrådar kring detta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1208710, member: 166682"] de ska inte tappa tryck öht. (för att ta reda på om patronen är fylld så väger man på köksvåg - vissa har även tryckmätare) går man "by the book" ska man provskjuta ballongen varje år (men det lär nog räcka att göra det si sådär vart 5:e år). Nackdelen med gas/luft patroner är om man ska till USA, Canada eller Japan. Det finns oandliga forumtrådar kring detta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinrygga - fläkt eller gas?
Tillbaka
Topp