Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinryggsäck Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohannaNyman" data-source="post: 1080248" data-attributes="member: 159828"><p>Hej hej! </p><p> Jag åker till kicking horse imorgon och ska spendera min vinter där. funderar på om jag ska ta med min lavinrygga? Hört att olika åsikter om nyttan av den så tänkte höra med er! </p><p>Om jag ska ta med den så undrar jag hur det är med tullen? </p><p></p><p>Skulle va super tacksam för svar! </p><p>Ha de gött <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohannaNyman, post: 1080248, member: 159828"] Hej hej! Jag åker till kicking horse imorgon och ska spendera min vinter där. funderar på om jag ska ta med min lavinrygga? Hört att olika åsikter om nyttan av den så tänkte höra med er! Om jag ska ta med den så undrar jag hur det är med tullen? Skulle va super tacksam för svar! Ha de gött :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinryggsäck Kanada
Tillbaka
Topp