Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tele777" data-source="post: 1332146" data-attributes="member: 175082"><p>Hej, någon som flugit nyligen (den här säsongen) från Milano med Mammut-patron i handbagaget ?</p><p>Jag har ett utskrivet papper (Iata-regler) som säger "OK", men som säkert är fem år sen jag använde det sist. Kanske har ändrats sen dess?</p><p></p><p>Vill gärna höra om (och att ) det gått smidigt eller hur det nu gått.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Emil</p><p></p><p>P.s. det är alltså Mammuts påfyllbara gaspatron till min airbag-ryggsäck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tele777, post: 1332146, member: 175082"] Hej, någon som flugit nyligen (den här säsongen) från Milano med Mammut-patron i handbagaget ? Jag har ett utskrivet papper (Iata-regler) som säger "OK", men som säkert är fem år sen jag använde det sist. Kanske har ändrats sen dess? Vill gärna höra om (och att ) det gått smidigt eller hur det nu gått. Mvh Emil P.s. det är alltså Mammuts påfyllbara gaspatron till min airbag-ryggsäck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Tillbaka
Topp