Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrikt" data-source="post: 1332484" data-attributes="member: 131380"><p>"Flygresan" är såklart inte bara flyg: Tåg Karlskrona-Kastrup, flyg CPH-GVA, delad busstransfer Geneve-ARG. 2 byten enkel väg. Tidsåtgång: En lång dag: säg omkring 15 h. </p><p></p><p>Det finns järnvägsstation i ARG så det går att åka tåg dit, sista biten är "regionalt turist/pendlar-tåg" som man även kan åka några stopp med mellan skidsystemen i dalen. </p><p></p><p>Men hittar du en tågresa med få byten så är jag öppen för förslag. Hade känts bättre i hjärtat med tåg hela vägen. Jag kan tänka mig längre restid med tåg, då man ju kan sova bort en del av tiden, i ligg-/sov-vagn.</p><p>Men av och på med väskorna 7 ggr på ett dygn och risk att missa byten, tyvärr bortom min gräns. </p><p></p><p>/Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrikt, post: 1332484, member: 131380"] "Flygresan" är såklart inte bara flyg: Tåg Karlskrona-Kastrup, flyg CPH-GVA, delad busstransfer Geneve-ARG. 2 byten enkel väg. Tidsåtgång: En lång dag: säg omkring 15 h. Det finns järnvägsstation i ARG så det går att åka tåg dit, sista biten är "regionalt turist/pendlar-tåg" som man även kan åka några stopp med mellan skidsystemen i dalen. Men hittar du en tågresa med få byten så är jag öppen för förslag. Hade känts bättre i hjärtat med tåg hela vägen. Jag kan tänka mig längre restid med tåg, då man ju kan sova bort en del av tiden, i ligg-/sov-vagn. Men av och på med väskorna 7 ggr på ett dygn och risk att missa byten, tyvärr bortom min gräns. /Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Tillbaka
Topp