Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1332486" data-attributes="member: 146777"><p>Karlskrona - Geneve tar du dig på 20 tim och 4 byten med tåg (en natttåg, till HH eller HH till Basel). Sen verkar det finnas busstransfer? Så 5 byten.</p><p>Grejen är att den sista biten är oftast den svåraste i alperna. Men finns det direkt transfer från en flygplats och dit man ska kan det kanske användas även om man kommer med tåg?</p><p>Hade ni inte haft den busstranferen hade flygresan varit annorlunda också...</p><p>Edit: Bara för att förtydliga- jag dömer inte någon på deras val. Vill bara visa att tåg anses ibland sämre än vad det är. Flyg tittar man ofta från flygplats till flygplats och sen är det OK att det tillkommer transfer. Skulle man tittar på tåget på samma vis, dvs mellan stor stad till stor stad skulle det se mycket bättre och enklare ut. Tex CPH- GVA med tåg och inte Karlskrona- Argentiere</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1332486, member: 146777"] Karlskrona - Geneve tar du dig på 20 tim och 4 byten med tåg (en natttåg, till HH eller HH till Basel). Sen verkar det finnas busstransfer? Så 5 byten. Grejen är att den sista biten är oftast den svåraste i alperna. Men finns det direkt transfer från en flygplats och dit man ska kan det kanske användas även om man kommer med tåg? Hade ni inte haft den busstranferen hade flygresan varit annorlunda också... Edit: Bara för att förtydliga- jag dömer inte någon på deras val. Vill bara visa att tåg anses ibland sämre än vad det är. Flyg tittar man ofta från flygplats till flygplats och sen är det OK att det tillkommer transfer. Skulle man tittar på tåget på samma vis, dvs mellan stor stad till stor stad skulle det se mycket bättre och enklare ut. Tex CPH- GVA med tåg och inte Karlskrona- Argentiere [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck med SAS
Tillbaka
Topp