Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck på flygplan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1069995" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=143522]@tomcool[/USER] Som jag misstänkte, ni flög inte från arn. Det som spelar roll är mer eller mindre uteslutande vilken flygplats en checkar in på, inte vilken bolag en flyger med, det är flygplatserna som har säkerhetskontrollerna.</p><p></p><p>Hade ni med er IATA-papper på att de är godkända?</p><p></p><p>Jag brukar ha mina grejer i det incheckade bagaget, packat tillsammans med papprena från iata och specen på patronen och ballongen såklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1069995, member: 80520"] [USER=143522]@tomcool[/USER] Som jag misstänkte, ni flög inte från arn. Det som spelar roll är mer eller mindre uteslutande vilken flygplats en checkar in på, inte vilken bolag en flyger med, det är flygplatserna som har säkerhetskontrollerna. Hade ni med er IATA-papper på att de är godkända? Jag brukar ha mina grejer i det incheckade bagaget, packat tillsammans med papprena från iata och specen på patronen och ballongen såklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinryggsäck på flygplan?
Tillbaka
Topp