Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare/mottagare, en dödsfälla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="l-e" data-source="post: 152129" data-attributes="member: 61175"><p>Går du lavinkurs eller läser en bok som "Staying Alive in Avalanche Terrain" av Bruce Tremper får du lära dig att en av de största faktorerna till att folk dör i laviner är mänskliga faktorn, läs högmod.</p><p>Jag tar mig friheten att citera ur Trempers bok:</p><p>"Almost (killed, sic) all are very skilled in their sport, male, fit, educated, intelligent, middle class and between the ages of 18 and 40. Does this sound anything like you".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="l-e, post: 152129, member: 61175"] Går du lavinkurs eller läser en bok som "Staying Alive in Avalanche Terrain" av Bruce Tremper får du lära dig att en av de största faktorerna till att folk dör i laviner är mänskliga faktorn, läs högmod. Jag tar mig friheten att citera ur Trempers bok: "Almost (killed, sic) all are very skilled in their sport, male, fit, educated, intelligent, middle class and between the ages of 18 and 40. Does this sound anything like you". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare/mottagare, en dödsfälla
Tillbaka
Topp