Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare nuläge och framtidsspaning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 1324608" data-attributes="member: 47541"><p>Arva är historisk lite lurigt eftersom deras första transceivers gick under namnet Nic Impex som senare bytte namn till Arva för att tydlig göra vad de verkligen sysslade med ordet ARVA var i Frankrike på på den tiden synonymt med transceiver, Appareil de victime De Avalanche, men först ut under nya namnet var nog deras Arva 4000 en smutt liten dubbelfrekvensare 1985.</p><p></p><p>[USER=81400]@TailGunnar[/USER], Kul med ditt intresse i transciever historia! välkommen in på mitt kontor så kan vi diskutera transceiver historia och titta på gamla modeller jag har egentligen alla modeller släppts på marknaden i en utställning på kontoret. Jag bjuder på kaffe. Kul med fler nördar än jag själv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 1324608, member: 47541"] Arva är historisk lite lurigt eftersom deras första transceivers gick under namnet Nic Impex som senare bytte namn till Arva för att tydlig göra vad de verkligen sysslade med ordet ARVA var i Frankrike på på den tiden synonymt med transceiver, Appareil de victime De Avalanche, men först ut under nya namnet var nog deras Arva 4000 en smutt liten dubbelfrekvensare 1985. [USER=81400]@TailGunnar[/USER], Kul med ditt intresse i transciever historia! välkommen in på mitt kontor så kan vi diskutera transceiver historia och titta på gamla modeller jag har egentligen alla modeller släppts på marknaden i en utställning på kontoret. Jag bjuder på kaffe. Kul med fler nördar än jag själv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare nuläge och framtidsspaning
Tillbaka
Topp