Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare nuläge och framtidsspaning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 1334208" data-attributes="member: 47541"><p>Jag har nu haft möjligheten at testa Nivia 3D finder ute i snön. Obs endast ett mycket enkelt test och kan konstatera att tekniken fungerar men prestanda mässigt matchar den inte redan befintliga modeller än. Men rent tekniskt är den revolutionerande med ett helt annat tänk än den gamla transceiver tekniken så ett skäl att köpa denna är om du är tekniskt intresserad och vill stödja utvecklingen av dessa produkter Men rent funktionellt hade jag snarare lagt mina pengar på en redan befintlig premium produkt för att få mest pang för pengarna tills dess att denna nya teknik är fullt utvecklad och den har en otrolig potential! så kul om några väljer att satsa på just denna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 1334208, member: 47541"] Jag har nu haft möjligheten at testa Nivia 3D finder ute i snön. Obs endast ett mycket enkelt test och kan konstatera att tekniken fungerar men prestanda mässigt matchar den inte redan befintliga modeller än. Men rent tekniskt är den revolutionerande med ett helt annat tänk än den gamla transceiver tekniken så ett skäl att köpa denna är om du är tekniskt intresserad och vill stödja utvecklingen av dessa produkter Men rent funktionellt hade jag snarare lagt mina pengar på en redan befintlig premium produkt för att få mest pang för pengarna tills dess att denna nya teknik är fullt utvecklad och den har en otrolig potential! så kul om några väljer att satsa på just denna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinsändare nuläge och framtidsspaning
Tillbaka
Topp