Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinutbildning i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DzB" data-source="post: 1309180" data-attributes="member: 73126"><p>Jag har gått en hel del sport relaterade utbildningar både i Sverige och utomlands kopplat till skidåkning, berg i allmänhet, segling och dykning. Svenska utbildningar brukar vara lite fyrkantiga, ”man tar allt så seriöst” men det är det som just gör dem så mycket bättre i slutändan. Med det sagt finns det bra utbildningar och utbildare utomlands också men generella kvalitén på vad du får i kunskap är bättre i Sverige enligt mig.</p><p></p><p>Ska ni till Chamonix finns Sebastien på Chamonix Experience. Förre detta PHGM räddare, väldigt seriös och kunnig person. Han kan säkert slänga ihop en gedigen utbildning för er.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DzB, post: 1309180, member: 73126"] Jag har gått en hel del sport relaterade utbildningar både i Sverige och utomlands kopplat till skidåkning, berg i allmänhet, segling och dykning. Svenska utbildningar brukar vara lite fyrkantiga, ”man tar allt så seriöst” men det är det som just gör dem så mycket bättre i slutändan. Med det sagt finns det bra utbildningar och utbildare utomlands också men generella kvalitén på vad du får i kunskap är bättre i Sverige enligt mig. Ska ni till Chamonix finns Sebastien på Chamonix Experience. Förre detta PHGM räddare, väldigt seriös och kunnig person. Han kan säkert slänga ihop en gedigen utbildning för er. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Lavinutbildning i Alperna
Tillbaka
Topp