Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinutrustning!?!?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 57047" data-attributes="member: 2472"><p>Jo, Recco kan den lokala räddningsstyrkan söka efter en med. Funkar typ över hela världen tror jag minsann. Det är ju bra, fast ibland kan det ta lite tid innan de kommer. Och tid har man ju inte i det läget.</p><p>Nä, jag vet de ÄR dyra. Men hur många år har man inte en sådan? </p><p>Men köp gärna en billigare typ den analoga, blåa (minns inte namnet) men ÖVA ÖVA och åter ÖVA. Då funkar den skitbra.</p><p></p><p>Man kan säkert använda tältpinnar. Fast de är lite tunga å tar plats. </p><p>Kan inte de lossna ganska lätt om man håller i en ände å har flera ihopsatta? (förstår ni vad jag menar?)</p><p>Man kan ha snöskyffel också. Även det tungt å tar plats. Men, klart allt är ju bättre än ingenting.</p><p>Tänk på en sak bara. Du har inte utrustningen för din skull utan för dina kompisar och vice versa.</p><p></p><p>Trevlig skidvinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 57047, member: 2472"] Jo, Recco kan den lokala räddningsstyrkan söka efter en med. Funkar typ över hela världen tror jag minsann. Det är ju bra, fast ibland kan det ta lite tid innan de kommer. Och tid har man ju inte i det läget. Nä, jag vet de ÄR dyra. Men hur många år har man inte en sådan? Men köp gärna en billigare typ den analoga, blåa (minns inte namnet) men ÖVA ÖVA och åter ÖVA. Då funkar den skitbra. Man kan säkert använda tältpinnar. Fast de är lite tunga å tar plats. Kan inte de lossna ganska lätt om man håller i en ände å har flera ihopsatta? (förstår ni vad jag menar?) Man kan ha snöskyffel också. Även det tungt å tar plats. Men, klart allt är ju bättre än ingenting. Tänk på en sak bara. Du har inte utrustningen för din skull utan för dina kompisar och vice versa. Trevlig skidvinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinutrustning!?!?!?!
Tillbaka
Topp