Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinutrustning!?!?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 57065" data-attributes="member: 14197"><p>Hej Olle,</p><p>Du undrar: "Vad är det bästa att lägga pengarna på om man inte vill köpa transciever för flera tusen?"</p><p></p><p>Jag skulle rekommendera en charterresa till Kanarieöarna. Möjligtvis ska du ta den presumtiva Reccoreflektorkostnaden och istället investera i långa drinkar utan virke i baren. Bara du undviker outpisten så ordnar det sig nog, helst bör du undvika utförså´kningen helt och hållet.</p><p></p><p>Och vad gäller Barryvoxen (tror jag det var) som bara sänder som jag tror Putte nämnda måste det vara en av de mest egoistiska, korkade och sjuka uppfinningar sedan Edseln.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 57065, member: 14197"] Hej Olle, Du undrar: "Vad är det bästa att lägga pengarna på om man inte vill köpa transciever för flera tusen?" Jag skulle rekommendera en charterresa till Kanarieöarna. Möjligtvis ska du ta den presumtiva Reccoreflektorkostnaden och istället investera i långa drinkar utan virke i baren. Bara du undviker outpisten så ordnar det sig nog, helst bör du undvika utförså´kningen helt och hållet. Och vad gäller Barryvoxen (tror jag det var) som bara sänder som jag tror Putte nämnda måste det vara en av de mest egoistiska, korkade och sjuka uppfinningar sedan Edseln. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lavinutrustning!?!?!?!
Tillbaka
Topp