Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Le Châble i verbier, är det trist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 372604" data-attributes="member: 26232"><p>Det finns nåt i stil med två barer och nån restaurang och ett gäng stugor där. Ganska rejält öken med andra ord jämfört med Verbier... </p><p></p><p>Sista postbussen från Verbier verkar gå 20:20 på kvällarna. Liften ner brukar gå fram till 19.</p><p></p><p>Det ger starka ben att gå ner <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Å andra sidan inget jag skulle rekommendera, det lär vara väldigt mörkt och rätt farligt med tanke på bilarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 372604, member: 26232"] Det finns nåt i stil med två barer och nån restaurang och ett gäng stugor där. Ganska rejält öken med andra ord jämfört med Verbier... Sista postbussen från Verbier verkar gå 20:20 på kvällarna. Liften ner brukar gå fram till 19. Det ger starka ben att gå ner :) Å andra sidan inget jag skulle rekommendera, det lär vara väldigt mörkt och rätt farligt med tanke på bilarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Le Châble i verbier, är det trist?
Tillbaka
Topp