Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lech ?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haldemar" data-source="post: 59505" data-attributes="member: 13728"><p>Det som behöver sägas om lech e sagt, mycke tjocka plånböcker, bra åkning och den mest städade afterskin i alperna... Det ställe man kan hitta lite drag på skulle vara "s´Pfefferkörndl" som ligger mitt i byn. </p><p> I Lech så har jag upplevt den starkaste protektionismen jag någonsin sett. Det finns rikligt med inavel och vem som helst får inte köpa sig ett hus där. Detta är väl för att de vill värna om den lilla idyll de anser sig ha och skydda den mot "Dj-Ötzi tyskarna"...</p><p></p><p> På nyår brukar de vara ett mäktigt "klangfeuerwerk" som kan va kul att se. Jag kommer åka dit o glutta även om jag inte säsongar i närheten men för mig har de mest blivit traditon.</p><p></p><p> Tror ni kommer få en bra säsong med fin åkning, St Anton ligger ju runt hörnet om man vill få lite omväxling i åkningen eller bara söka tröst och skydd och känna sig som hemma...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haldemar, post: 59505, member: 13728"] Det som behöver sägas om lech e sagt, mycke tjocka plånböcker, bra åkning och den mest städade afterskin i alperna... Det ställe man kan hitta lite drag på skulle vara "s´Pfefferkörndl" som ligger mitt i byn. I Lech så har jag upplevt den starkaste protektionismen jag någonsin sett. Det finns rikligt med inavel och vem som helst får inte köpa sig ett hus där. Detta är väl för att de vill värna om den lilla idyll de anser sig ha och skydda den mot "Dj-Ötzi tyskarna"... På nyår brukar de vara ett mäktigt "klangfeuerwerk" som kan va kul att se. Jag kommer åka dit o glutta även om jag inte säsongar i närheten men för mig har de mest blivit traditon. Tror ni kommer få en bra säsong med fin åkning, St Anton ligger ju runt hörnet om man vill få lite omväxling i åkningen eller bara söka tröst och skydd och känna sig som hemma... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lech ?!
Tillbaka
Topp