Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Led- och korsbandsskada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andee" data-source="post: 155606" data-attributes="member: 27315"><p>exakt, försök att sätta upp mål med din sjukgymnast. säg precis som det är och att du inte är någon soffpotatis som gillar att ligga hemma sjukskriven framför tv:n med en bunke chips.</p><p></p><p> har själv varit i din situation, nästan, och kom tillbaka säsongen efter. jag slet av korsbandet i ena knät och blev tömd på närmare 40cl blod i knät. jag tränade själv upp mitt knä genom sjukgymnastens råd, men när det gick för långsamt uppsökte jag en personlig tränare på gym. jag förklarade som det var och han förstod precis vad jag ville uppnå. han fixade biffen och jag är idag helt återsälld. jag kör dock med rehbands knäskydd med skenor vilket ger ett fint stöd för knät, dock inte fullt stöd vilket är svårt att få. </p><p></p><p>jag håller tummarna för att du blir fullt frisk till nästa säsong.</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andee, post: 155606, member: 27315"] exakt, försök att sätta upp mål med din sjukgymnast. säg precis som det är och att du inte är någon soffpotatis som gillar att ligga hemma sjukskriven framför tv:n med en bunke chips. har själv varit i din situation, nästan, och kom tillbaka säsongen efter. jag slet av korsbandet i ena knät och blev tömd på närmare 40cl blod i knät. jag tränade själv upp mitt knä genom sjukgymnastens råd, men när det gick för långsamt uppsökte jag en personlig tränare på gym. jag förklarade som det var och han förstod precis vad jag ville uppnå. han fixade biffen och jag är idag helt återsälld. jag kör dock med rehbands knäskydd med skenor vilket ger ett fint stöd för knät, dock inte fullt stöd vilket är svårt att få. jag håller tummarna för att du blir fullt frisk till nästa säsong. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Led- och korsbandsskada
Tillbaka
Topp