Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ledarskribent spär på klyschor och fördomar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carna" data-source="post: 153452" data-attributes="member: 54286"><p>Det är bra att ni reagerar och framför era åsikter. Men precis som någon skrev ovan är det viktigt att det ni skriver som svar är välformulerat och sakligt. Om ni skriver ett oseriöst svar kommer hon ändå inte att ta åt sig. Jag antar att de som skriver ledare får ganska många svar och kommentarer på sina texter, efter ett tag lär de sig nog att inte ta till sig av den kritik som är dåligt formulerad, felstavad, innehåller påhopp, o.s.v.</p><p></p><p>Självklart håller jag med er i det ni skriver. En ledare består av författarens känslor och inställning till ämnet, men det betyder inte att man kan bortse från fakta. Det verkar tyvärr som om det är just det författaren gjort i detta fall. Det som stör mig mest är att hon tar sig friheten att generalisera så mycket att det rentav blir fel ibland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carna, post: 153452, member: 54286"] Det är bra att ni reagerar och framför era åsikter. Men precis som någon skrev ovan är det viktigt att det ni skriver som svar är välformulerat och sakligt. Om ni skriver ett oseriöst svar kommer hon ändå inte att ta åt sig. Jag antar att de som skriver ledare får ganska många svar och kommentarer på sina texter, efter ett tag lär de sig nog att inte ta till sig av den kritik som är dåligt formulerad, felstavad, innehåller påhopp, o.s.v. Självklart håller jag med er i det ni skriver. En ledare består av författarens känslor och inställning till ämnet, men det betyder inte att man kan bortse från fakta. Det verkar tyvärr som om det är just det författaren gjort i detta fall. Det som stör mig mest är att hon tar sig friheten att generalisera så mycket att det rentav blir fel ibland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ledarskribent spär på klyschor och fördomar
Tillbaka
Topp