Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ledarskribent spär på klyschor och fördomar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikWibaeus" data-source="post: 153475" data-attributes="member: 36696"><p>En helt klart oinsatt person som förmodligen inte har någon som helst referensram till någon verklighets uppfattning. Att DN inte sparkar den här personen som lägger in känslor i en saklig disskution är skamligt. Jag skall inte generalisera med det här styrker mina tankar på hur kvinnor har en tendens att lägga in känslor i disskutioner som verkligen inte handlar om vad man känner. Att hon generaliserar om "unga killar" tycker jag är åt helvete på ren svenska. Jag känner mig personligen träffad och det med all rätt. Om nu hon drar den parallelen så kan jag med all rätt säga att on tillhör en grupp som jag hoppas går till graven tidigt så vi "unga killar" slipper betala hennes sociala avgifter. Nej, usch... Den här personen har verkligen inte nånanning om vad hon snackar om.</p><p></p><p> Och du, Hanne Kjöller, om du ser det här så vill jag bara förtydliga en sak:</p><p>- Borde få sparken.</p><p>- Jag känner 11 åringar som generaliserar mindre än dig.</p><p>- Om du inte vet vad dom flesta laviner beror på så skyll inte det på din egenkomponerade grupp "Unga killar". Vi är möjligtvis en målgrupp men verkligen inte en grupp människor. Vi är alla individer med egna tanker och det är det som gör världens mest jämställda sport den bästa i välden. Länge Leve Friåkningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikWibaeus, post: 153475, member: 36696"] En helt klart oinsatt person som förmodligen inte har någon som helst referensram till någon verklighets uppfattning. Att DN inte sparkar den här personen som lägger in känslor i en saklig disskution är skamligt. Jag skall inte generalisera med det här styrker mina tankar på hur kvinnor har en tendens att lägga in känslor i disskutioner som verkligen inte handlar om vad man känner. Att hon generaliserar om "unga killar" tycker jag är åt helvete på ren svenska. Jag känner mig personligen träffad och det med all rätt. Om nu hon drar den parallelen så kan jag med all rätt säga att on tillhör en grupp som jag hoppas går till graven tidigt så vi "unga killar" slipper betala hennes sociala avgifter. Nej, usch... Den här personen har verkligen inte nånanning om vad hon snackar om. Och du, Hanne Kjöller, om du ser det här så vill jag bara förtydliga en sak: - Borde få sparken. - Jag känner 11 åringar som generaliserar mindre än dig. - Om du inte vet vad dom flesta laviner beror på så skyll inte det på din egenkomponerade grupp "Unga killar". Vi är möjligtvis en målgrupp men verkligen inte en grupp människor. Vi är alla individer med egna tanker och det är det som gör världens mest jämställda sport den bästa i välden. Länge Leve Friåkningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ledarskribent spär på klyschor och fördomar
Tillbaka
Topp