Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig lägenhet i Argentière (Chamonix)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eskilsson" data-source="post: 483008" data-attributes="member: 64275"><p>Har en lägenhet att hyra ut från Januari till April 2009 i Argentière, 15 min upp i dalen från Chamonix, 2 min från Grand Montet liften, perfekt för dom som faktiskt tänker ÅKÅ SKIDOR under säsongen!</p><p>Alla möbler nya och fräscha, nyrenoverat kök, 2 sovrum, 1 vardagsrum o kök, badrum, toa, balkong. Utrustad med en dubbel säng, 3 enkel sängar och en bäddsoffa, så bra för 5-6 pers.</p><p>1650€/månad (hyrs ej ut veckovis)</p><p></p><p>Om intresserad maila mig evaeskilsson@hotmail.com</p><p></p><p>/Eva</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eskilsson, post: 483008, member: 64275"] Har en lägenhet att hyra ut från Januari till April 2009 i Argentière, 15 min upp i dalen från Chamonix, 2 min från Grand Montet liften, perfekt för dom som faktiskt tänker ÅKÅ SKIDOR under säsongen! Alla möbler nya och fräscha, nyrenoverat kök, 2 sovrum, 1 vardagsrum o kök, badrum, toa, balkong. Utrustad med en dubbel säng, 3 enkel sängar och en bäddsoffa, så bra för 5-6 pers. 1650€/månad (hyrs ej ut veckovis) Om intresserad maila mig evaeskilsson@hotmail.com /Eva [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig lägenhet i Argentière (Chamonix)
Tillbaka
Topp