mittemot scottland yard ligger ett hus, i övre högra hörnet på parkeringen. Där bor en man vid namn Ludvig, han har rum att hyra ut om man bara är tillräckligt snäll mot honom. det är ett gammalt hotell som fick läggas ner för att det inte var tillräckligt bra, men det duger fint att bo där, billigt som bara den är det oxå! man kan behöva tjata lite för att få bo där, men det är det värt!