Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i Bad Gastein från 10 mars säsongen ut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinusTj" data-source="post: 1001238" data-attributes="member: 130825"><p>Är tvungen att åka hem pga jobb och lämnar därför min plats i lägenheten i Bad Gastein. Det är ett lägenhetshus med 8 lägenheter med enbart svenskar. I min lägenhet bor två killar och en tjej kvar, de är supersköna och lätta att komma överens med. Gemenskapen och sammanhållningen är kanon och du är garanterad ett skönt avslut på säsongen. </p><p>Hyran kostar 3000/månaden. Jag kommer att betala för hela mars så alltså behöver du bara betala för aplril.</p><p>Skriv svar här eller PM om du är intresserad. </p><p>Peace <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Linus Tjörnevik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinusTj, post: 1001238, member: 130825"] Är tvungen att åka hem pga jobb och lämnar därför min plats i lägenheten i Bad Gastein. Det är ett lägenhetshus med 8 lägenheter med enbart svenskar. I min lägenhet bor två killar och en tjej kvar, de är supersköna och lätta att komma överens med. Gemenskapen och sammanhållningen är kanon och du är garanterad ett skönt avslut på säsongen. Hyran kostar 3000/månaden. Jag kommer att betala för hela mars så alltså behöver du bara betala för aplril. Skriv svar här eller PM om du är intresserad. Peace :) Linus Tjörnevik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i Bad Gastein från 10 mars säsongen ut!
Tillbaka
Topp