maria-e-f Ny medlem 2006-10-10 ledig plats i boende? #1 Hej! Några som har ngn liten plats över någonstans? Jag får jobb om jag skaffar boende själv vilket verkar ganska omöjligt just nu. // maria83 Senast ändrad: 2006-10-10
Hej! Några som har ngn liten plats över någonstans? Jag får jobb om jag skaffar boende själv vilket verkar ganska omöjligt just nu. // maria83
LemmeL Medlem 2006-10-10 ledig plats i boende? #2 Jo, jag kan väl hysa in dig i min 3a.. Dock ligger den i Växjö, men du kanske kan pendla? Eller får du jobbet oavsätt vart du får boende? Eller.. Testa att skriva vart du vill ha boende.
Jo, jag kan väl hysa in dig i min 3a.. Dock ligger den i Växjö, men du kanske kan pendla? Eller får du jobbet oavsätt vart du får boende? Eller.. Testa att skriva vart du vill ha boende.
maria-e-f Ny medlem 2006-10-10 ledig plats i boende? #3 Det var ju roligt. Någonstans i/runtom Åre, trodde det var underförstått.
annaaN Ny medlem 2006-10-10 ledig plats i boende? #4 jag letar också.. så om nån kanske har fleer platser över såå tar jag gääärna en