Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alfredsson" data-source="post: 50512" data-attributes="member: 32819"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag och polaren har äntligen lyckats fixa boende i chamonix till vintern! Lägenheten är för 3 pers och vi är bara två, så nu leter vi efter en tredje person. Lyan ligger på sudtorget, dvs nära till allt väsentligt. Den är 20 kvadrat stor och ligger på andra våningen, vilket innebär en stor balkong! Vi har lägenheten hela säsongen, dvs 1a dec till 30e april, och priset tycker vi är klart överkomligt. I lägenheten finns tv, spis och ugn. En våningsäng och en bäddsoffa finns att sova i.</p><p></p><p>Vi kommer ta bilen ner, så vi kommer ju ha den därnere hela säsongen. e kanon med tanke på matinköp och även att vi inte behöver va beroende av skidbussar varje dag.</p><p></p><p>Vi e två goa gubbar som verkligen älskar skidåkningen, men vi e grymma på å festa me,så du måste palla me både sena nätter och tidiga mornar =).</p><p></p><p>låter detta intressant e d bara å skriva till mig (antingen här på freeride eller till andreas.alfredsson@home.se) så får vi snacka mer!</p><p></p><p>ha d gott!</p><p>/andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alfredsson, post: 50512, member: 32819"] Tjena! Jag och polaren har äntligen lyckats fixa boende i chamonix till vintern! Lägenheten är för 3 pers och vi är bara två, så nu leter vi efter en tredje person. Lyan ligger på sudtorget, dvs nära till allt väsentligt. Den är 20 kvadrat stor och ligger på andra våningen, vilket innebär en stor balkong! Vi har lägenheten hela säsongen, dvs 1a dec till 30e april, och priset tycker vi är klart överkomligt. I lägenheten finns tv, spis och ugn. En våningsäng och en bäddsoffa finns att sova i. Vi kommer ta bilen ner, så vi kommer ju ha den därnere hela säsongen. e kanon med tanke på matinköp och även att vi inte behöver va beroende av skidbussar varje dag. Vi e två goa gubbar som verkligen älskar skidåkningen, men vi e grymma på å festa me,så du måste palla me både sena nätter och tidiga mornar =). låter detta intressant e d bara å skriva till mig (antingen här på freeride eller till andreas.alfredsson@home.se) så får vi snacka mer! ha d gott! /andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i Chamonix!
Tillbaka
Topp