Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i lägenhet, Chamonix Sud
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikaelanorberg" data-source="post: 279988" data-attributes="member: 72633"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag måste nu åka hem från detta underbara liv då jobbet kallar, har därför en ledig plats i lägenheten från den 14 mars fram till den 15 april.</p><p></p><p>Lägenheten ligger mycket central med två minuters gångväg till "torget" och Southbar. </p><p></p><p>Månadshyran är på 3.700kr</p><p></p><p>Är någon intresserad??</p><p>Hör gärna av er för mer information på:</p><p></p><p>mikaela_norberg@hotmail.com </p><p>+33637127713</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikaelanorberg, post: 279988, member: 72633"] Hej! Jag måste nu åka hem från detta underbara liv då jobbet kallar, har därför en ledig plats i lägenheten från den 14 mars fram till den 15 april. Lägenheten ligger mycket central med två minuters gångväg till "torget" och Southbar. Månadshyran är på 3.700kr Är någon intresserad?? Hör gärna av er för mer information på: mikaela_norberg@hotmail.com +33637127713 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig plats i lägenhet, Chamonix Sud
Tillbaka
Topp