Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag tänkte komma till Fernie och "bara" vara där ca en månad. I Januari -februari nån gång.
Förstår om du vill ha platsen uthyrd hela säsongen, men om det kan verka intressant får du gärna höra av dig till mig.
Hej! Jag läste din annons angående boende i Fernie! Jag har hamnat i den värsta tänkbara situationen, jag hade jobb + boende i Chamonix men då mina kompisar drog sig ur i sista sekund förra veckan har jag förlorat det och har ingen aning vad jag ska ta mig till. Desperat! Jag skulle bli överlycklig om jag kunde få hyra in mig i er lägenhet! Jag hade tänkt dra ner nu till nyåret o stanna säsongen ut! Jag har redan ett bra start kapital men måset nog skaffa ett arbete också! Kan du inte adda mig på msn eller maila mig?! Hade varit fett om det hade gått att fixa! Anna - anna_hallengren@hotmail.com
Hej! Jag å min tjej kommer till fernie den 10 jan... vi mycket intresserad av å dela boende... Hör gärna av dig om ni har plats,, eller om du vet on något annat boende,,,
Hej phony!
Forsta skiddagen har idag helt fantastiskt!! har aldrig provat nagot liknade. Bor pa ranging elken nu, men undrar om sangen fortfarande ledig? Jag stannar till den elfte januari och vill garna hyra fran till dess om det ar mojligt. isafall kan jag ringa till nagon av dem som redan ar pa plats?
mvh karin