Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ledig säng Val Thorens V4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lasseigatan" data-source="post: 1081624" data-attributes="member: 75974"><p>Jag har en ledig säng i mitt dubbelrum på Hotel Tango. Jag har köpt en resa av Lagnley och var tvungen att ta ett dubbelrum. Är någon intresserad att minska mina kostnader så hör av er. Finns så klart möjlighet att fixa flyg via Lagnley. Vi är tre gentlemän i 50 år åldern som kommer att åka tillsammans i och utanför backarna så där finns möjlighet att hänga på oss. Öl är alltid gott på kvällarna , men inget röj. Skall vara uppe när liftarna öppnar, men det bestämmer du själv såklart . Jag har väl gjort en femtontal resor med UCPA så att bo med en främling är inget konstigt för mig.</p><p>Hör av er !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lasseigatan, post: 1081624, member: 75974"] Jag har en ledig säng i mitt dubbelrum på Hotel Tango. Jag har köpt en resa av Lagnley och var tvungen att ta ett dubbelrum. Är någon intresserad att minska mina kostnader så hör av er. Finns så klart möjlighet att fixa flyg via Lagnley. Vi är tre gentlemän i 50 år åldern som kommer att åka tillsammans i och utanför backarna så där finns möjlighet att hänga på oss. Öl är alltid gott på kvällarna , men inget röj. Skall vara uppe när liftarna öppnar, men det bestämmer du själv såklart . Jag har väl gjort en femtontal resor med UCPA så att bo med en främling är inget konstigt för mig. Hör av er ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ledig säng Val Thorens V4
Tillbaka
Topp