Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig sängplats i Centrala Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Selix" data-source="post: 271142" data-attributes="member: 71415"><p>En sängplats i Verbier finns ledig från feb och säsongen ut.</p><p>Priset ligger på 4500 kr i månaden (800 F), orginalpriset är</p><p>950 men till vis del betalat innan, så det är extrapris, slå till nu!</p><p>Lägenheten ligger i Hotel Alba vilket ligger 4 min promenad från</p><p>Place Central vilket är centrum i byn.</p><p></p><p>Kan annars rekommendera Verbier och det är nu äntligen efter två</p><p>månaders väntan ett rejält snölager.</p><p>I lägenheten bor jag och två kompisar just nu och det är två trevliga</p><p>killar. Som sagt i rubriken åker jag hem den 31 och sängplatsen blir</p><p>då ledig.</p><p></p><p>Hör av er vid intresse.</p><p></p><p>Mob. 0041793180224</p><p>e-mail. Gustav.skarin@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Selix, post: 271142, member: 71415"] En sängplats i Verbier finns ledig från feb och säsongen ut. Priset ligger på 4500 kr i månaden (800 F), orginalpriset är 950 men till vis del betalat innan, så det är extrapris, slå till nu! Lägenheten ligger i Hotel Alba vilket ligger 4 min promenad från Place Central vilket är centrum i byn. Kan annars rekommendera Verbier och det är nu äntligen efter två månaders väntan ett rejält snölager. I lägenheten bor jag och två kompisar just nu och det är två trevliga killar. Som sagt i rubriken åker jag hem den 31 och sängplatsen blir då ledig. Hör av er vid intresse. Mob. 0041793180224 e-mail. Gustav.skarin@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledig sängplats i Centrala Verbier
Tillbaka
Topp