Camilla13 Ny medlem 2007-01-08 Ledig sengeplads i St.Anton #1 I uge 5 har jeg en ledig sengeplads. Lejligheden er for 2 personer og ligger lige ved Nasserein-liften Kan kontaktes på camillahelene82@yahoo.dk
I uge 5 har jeg en ledig sengeplads. Lejligheden er for 2 personer og ligger lige ved Nasserein-liften Kan kontaktes på camillahelene82@yahoo.dk