Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lediga sängar i Verbier + annat trevligt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pumparpudel" data-source="post: 811351" data-attributes="member: 49957"><p>Hallå hallå, jag och två gubbar till har en lägenhet på Alba på goa 45 kvadrat. Två av oss åker ner i slutet av november och den tredje kommer i början av januari. Så om jag räknat rätt finns det två platser till allmänt förfogande under december månad och sen en plats under resten av säsongen. Låter det klurigt? PM:a då! (det finns micro och rinnande vatten). </p><p></p><p>Vi åker ner i vår nyinköpta Saab 900 - 88 (jag vet... men den är charmig) typ den sista november så om man inte gillar att ha med sig underkläder för hela säsongen för att det kostar två pengar för att tvätta så kan man hänga på i bilen, det blir trångt och mysigt. Delar gärna på körningen och bensinpengen. </p><p></p><p>Är förresten på jakt efter jobb, någon som sysslar med välgörenhet?</p><p></p><p>Hälsningar Kristoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pumparpudel, post: 811351, member: 49957"] Hallå hallå, jag och två gubbar till har en lägenhet på Alba på goa 45 kvadrat. Två av oss åker ner i slutet av november och den tredje kommer i början av januari. Så om jag räknat rätt finns det två platser till allmänt förfogande under december månad och sen en plats under resten av säsongen. Låter det klurigt? PM:a då! (det finns micro och rinnande vatten). Vi åker ner i vår nyinköpta Saab 900 - 88 (jag vet... men den är charmig) typ den sista november så om man inte gillar att ha med sig underkläder för hela säsongen för att det kostar två pengar för att tvätta så kan man hänga på i bilen, det blir trångt och mysigt. Delar gärna på körningen och bensinpengen. Är förresten på jakt efter jobb, någon som sysslar med välgörenhet? Hälsningar Kristoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lediga sängar i Verbier + annat trevligt.
Tillbaka
Topp