Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Bad Gastein 15/16.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="punkhultan" data-source="post: 1061548" data-attributes="member: 145262"><p>Tjaaaa</p><p></p><p>Jag är en stockholmstjej på 22 år som tänker spendera ännu en vinter i älskade Bad Gastein! Då jag blivit övergiven av en klanmedlem söker jag nu en skön, taggad person som vill bo med mig i vinter! Lägenheten ligger centralt i Bad Gastein, precis ovanför Haeggbloms bar (där vi kommer spendera myyyycket tid i vinter).</p><p></p><p>Lift, buss och affär ligger precis intill! Lägenheten har plats för 3 personer (vi är redan 2 som bor i den, så jag söker bara 1 liten kompis till.) och hyran ligger på 370 EURO/person och månad och då ingår fullt utrustat kök, el, vatten, värme, internet och tvättmaskin.</p><p></p><p>Är du taggad på en fet vinter så hör av dig! Antingen PM här eller så heter jag Felicia Hultin på facebook <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>HÄJ!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="punkhultan, post: 1061548, member: 145262"] Tjaaaa Jag är en stockholmstjej på 22 år som tänker spendera ännu en vinter i älskade Bad Gastein! Då jag blivit övergiven av en klanmedlem söker jag nu en skön, taggad person som vill bo med mig i vinter! Lägenheten ligger centralt i Bad Gastein, precis ovanför Haeggbloms bar (där vi kommer spendera myyyycket tid i vinter). Lift, buss och affär ligger precis intill! Lägenheten har plats för 3 personer (vi är redan 2 som bor i den, så jag söker bara 1 liten kompis till.) och hyran ligger på 370 EURO/person och månad och då ingår fullt utrustat kök, el, vatten, värme, internet och tvättmaskin. Är du taggad på en fet vinter så hör av dig! Antingen PM här eller så heter jag Felicia Hultin på facebook :) HÄJ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Bad Gastein 15/16.
Tillbaka
Topp