Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Engelberg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Livian" data-source="post: 99800" data-attributes="member: 46281"><p>Tjena. </p><p>Jag har en sovplats över från den 2:a januari till den 26:e januari i ett dubbelrum i Engelberg (www.bellevue-engelberg.ch) eftersom min roomie för resten av tiden har grejer med jobbet och inte kan åka iväg tidigare. Det kan ju vara en grym deal för dig som bara tänkt åka ner ett tag eller om du inte har nånstans att bo men räknar med att hitta det på plats. Rummet är ett riktigt fint "bumm-rum" och hotellet har allt man kan önska sig, kök för bummarna, Internet, tvättmaskin m.m. Om du vill ha det så får det vara snabba ryck. Dock är det säkert väl värt det. Hyran kommer att ligga runt ca 300 chf/månad/person. Hör av dig om du är intresserad, jag åker den 3:e. </p><p>Ha det fint.</p><p></p><p></p><p>Martin Livian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Livian, post: 99800, member: 46281"] Tjena. Jag har en sovplats över från den 2:a januari till den 26:e januari i ett dubbelrum i Engelberg (www.bellevue-engelberg.ch) eftersom min roomie för resten av tiden har grejer med jobbet och inte kan åka iväg tidigare. Det kan ju vara en grym deal för dig som bara tänkt åka ner ett tag eller om du inte har nånstans att bo men räknar med att hitta det på plats. Rummet är ett riktigt fint "bumm-rum" och hotellet har allt man kan önska sig, kök för bummarna, Internet, tvättmaskin m.m. Om du vill ha det så får det vara snabba ryck. Dock är det säkert väl värt det. Hyran kommer att ligga runt ca 300 chf/månad/person. Hör av dig om du är intresserad, jag åker den 3:e. Ha det fint. Martin Livian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Engelberg!
Tillbaka
Topp