Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i St Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-pros" data-source="post: 129463" data-attributes="member: 54245"><p>Hej! Vi är två killar 20 som behöver ha två pers till i ett boende för fyra (två dubbelrum me WC, kök). Boendet ligger i Flirsch, utanför St Anton, där ska vi bo i två veckor och leta annat boende i St Anton under tiden. bra bussförbindelser som går regelbundet hela dagen där du använder ditt liftkort för att ta dig till St Anton. 950 kr per person i veckan (billigt). Vi ska hyra den från 3 dec till 17 dec. Men som sagt behöver två till. Häng på!! </p><p></p><p>Ring 0737748328 (Rickard)</p><p>Eller maila här på freeride eller, tvek23@hotmail.com</p><p></p><p>Måste boka imorgon mån eller senast tisdag. Om ni mailar så ge mig erat nr så jag kan ringa er!</p><p></p><p>Ha d gött!!</p><p></p><p>Rickard och Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-pros, post: 129463, member: 54245"] Hej! Vi är två killar 20 som behöver ha två pers till i ett boende för fyra (två dubbelrum me WC, kök). Boendet ligger i Flirsch, utanför St Anton, där ska vi bo i två veckor och leta annat boende i St Anton under tiden. bra bussförbindelser som går regelbundet hela dagen där du använder ditt liftkort för att ta dig till St Anton. 950 kr per person i veckan (billigt). Vi ska hyra den från 3 dec till 17 dec. Men som sagt behöver två till. Häng på!! Ring 0737748328 (Rickard) Eller maila här på freeride eller, tvek23@hotmail.com Måste boka imorgon mån eller senast tisdag. Om ni mailar så ge mig erat nr så jag kan ringa er! Ha d gött!! Rickard och Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i St Anton!
Tillbaka
Topp