Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i ST ANTON
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sanna1989" data-source="post: 816115" data-attributes="member: 117090"><p>Jag ska göra säsong i St Anton i vinter och har fått tag på en lägenhet 10 minuter från centrum till fots. Perfekt efter en go utekväll. Jag söker lite sköna människor att dela lägenheten med.</p><p></p><p>Jag är en 21årig tjej från Göteborg som ska ner till alperna för min första säsong. Jag åker ner för skidåkningen men lär även synas med en öl i handen några kvällar i veckan.</p><p></p><p>Lägenheten är ca 65 kvm stor och har två sovrum med 4 bäddar i varje, fint kök med diskmaskin, 2 toaletter varav en med dusch. Tv, internet, el, vatten och allt sånt ingår i priset. </p><p></p><p>Lägenheten skall hyras 1 december – 1 maj och kostar då 2700 euro per person för hela perioden. Om jag inte räknat helt galet blir det 18 euro per person per natt.</p><p></p><p>Det hade vart kul att bli ett skönt gäng i lägenheten med blandat tjejer och killar. Hör av er till min mail om ni är intresserade. Skriv vem ni är och hur många platser ni är intresserade av. Jag är ny här på freeride, så jag vet inte riktigt hur ofta jag kollar här.</p><p></p><p>Vi hörs!</p><p></p><p>sanna.1989@hotmail.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sanna1989, post: 816115, member: 117090"] Jag ska göra säsong i St Anton i vinter och har fått tag på en lägenhet 10 minuter från centrum till fots. Perfekt efter en go utekväll. Jag söker lite sköna människor att dela lägenheten med. Jag är en 21årig tjej från Göteborg som ska ner till alperna för min första säsong. Jag åker ner för skidåkningen men lär även synas med en öl i handen några kvällar i veckan. Lägenheten är ca 65 kvm stor och har två sovrum med 4 bäddar i varje, fint kök med diskmaskin, 2 toaletter varav en med dusch. Tv, internet, el, vatten och allt sånt ingår i priset. Lägenheten skall hyras 1 december – 1 maj och kostar då 2700 euro per person för hela perioden. Om jag inte räknat helt galet blir det 18 euro per person per natt. Det hade vart kul att bli ett skönt gäng i lägenheten med blandat tjejer och killar. Hör av er till min mail om ni är intresserade. Skriv vem ni är och hur många platser ni är intresserade av. Jag är ny här på freeride, så jag vet inte riktigt hur ofta jag kollar här. Vi hörs! sanna.1989@hotmail.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i ST ANTON
Tillbaka
Topp