Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Verbier!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TedB" data-source="post: 249013" data-attributes="member: 29221"><p>Tjena! Jag har en(möjligen 2) lediga sängplatser i Verbier i vinter! Lägenheten ligger centralt, tar ca 10 att gå från Verbiers centralaste del. Det är en lägenhet för 3 personer, men mindre kök, toa och 3 sängar! </p><p>Vi har hyrt den från perioden 6 Jan till sista mars och söker nu en social trevlig tjejj/kille som gillar skidåkning/snowboard! Själv kommer jag inte bo i den här lägenheten, det är mina två polare! </p><p>Hör av dig om du är intresserad, till Tedbackstrom@hotmail.com! skriv nått om dig själv, eller skicka en bild om du tycker det behövs!</p><p>Mvh Ted</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TedB, post: 249013, member: 29221"] Tjena! Jag har en(möjligen 2) lediga sängplatser i Verbier i vinter! Lägenheten ligger centralt, tar ca 10 att gå från Verbiers centralaste del. Det är en lägenhet för 3 personer, men mindre kök, toa och 3 sängar! Vi har hyrt den från perioden 6 Jan till sista mars och söker nu en social trevlig tjejj/kille som gillar skidåkning/snowboard! Själv kommer jag inte bo i den här lägenheten, det är mina två polare! Hör av dig om du är intresserad, till Tedbackstrom@hotmail.com! skriv nått om dig själv, eller skicka en bild om du tycker det behövs! Mvh Ted [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt boende i Verbier!
Tillbaka
Topp