Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ledigt boende St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dalo" data-source="post: 527967" data-attributes="member: 93446"><p>Jag åker hem till Sverige och vill därför få min plats i min läenhet såld. Lägenheten är betald för hela mars och april. </p><p>Den ligger i St. Jakob, St. Jakober Dorfstrasse 64. I min lägenhet är vi 6 personer. Vi har kök med spis, ugn, diskmaskin.. Två sovrum, ett loft, två badrum och stort vardagsrum med ordentlig matplats. Trådlöst internet finns. </p><p></p><p>+436648705191</p><p>zypco_ebbot@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dalo, post: 527967, member: 93446"] Jag åker hem till Sverige och vill därför få min plats i min läenhet såld. Lägenheten är betald för hela mars och april. Den ligger i St. Jakob, St. Jakober Dorfstrasse 64. I min lägenhet är vi 6 personer. Vi har kök med spis, ugn, diskmaskin.. Två sovrum, ett loft, två badrum och stort vardagsrum med ordentlig matplats. Trådlöst internet finns. +436648705191 zypco_ebbot@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ledigt boende St. Anton
Tillbaka
Topp