Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt Boende Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aniluap" data-source="post: 1070246" data-attributes="member: 92227"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag och min syster söker, pga skada, 1 till 2 pers att fylla ut vår lägenhet i Verbier från typ nu till 24 april. Lägenheten ligger ganska centralt i byn, ovanpå Migros. Den är inte jättestor men har en ganska nice balkong. Utöver att härja på berget gillar vi att chilla. Ibland händer det att vi dricker lite öl också.</p><p></p><p>Söker en vettig person (med tranciever etc etc bla bla bla) som vågar erkänna att Biebers nya är ganska bra. </p><p></p><p></p><p>PM:a!</p><p></p><p>Ha det bra, hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aniluap, post: 1070246, member: 92227"] Tjena! Jag och min syster söker, pga skada, 1 till 2 pers att fylla ut vår lägenhet i Verbier från typ nu till 24 april. Lägenheten ligger ganska centralt i byn, ovanpå Migros. Den är inte jättestor men har en ganska nice balkong. Utöver att härja på berget gillar vi att chilla. Ibland händer det att vi dricker lite öl också. Söker en vettig person (med tranciever etc etc bla bla bla) som vågar erkänna att Biebers nya är ganska bra. PM:a! Ha det bra, hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt Boende Verbier
Tillbaka
Topp