Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt rum i Chamonix under dec månad.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakeTheSnowFlake" data-source="post: 594535" data-attributes="member: 91704"><p>Hej.</p><p>Finns ett rum ledigt i cham från nu och en månad framåt. Det är ett stort rum med dubbelsäng i ett chalet. Stugan är på 180 kvm och vi är totalt 7 som bor där, men då jag och min flickvän jobbar i kära sverige ända till jul så vill vi gärna hitta någon som bor där tills dess. </p><p></p><p>I stugan finns ny diskmaskin och spis, stort allrum med öppen spis och den ligger väldigt centralt nära brevent liften. Ska vara promenad avstånd till centrum.</p><p></p><p>Bilder finns som mailas vid intresse.</p><p></p><p>Priset är väl nackdelen. Vi betalar 900E för rummet per månad, men då kan man bo två där och jag tror att det är ett väldigt trevligt ställe. Vi har tänkt att komma ner 28 dec men kan diskuteras om behov och intresse finns.</p><p></p><p>Ett riktigt bra alternativ om ni letar boende men inte hittat nått riktigt än eller kanske bara vill fira julen i Cham. </p><p></p><p>MVH//Jacob</p><p></p><p>jacob.andersson@hotmail.com</p><p>0705-18 24 65</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakeTheSnowFlake, post: 594535, member: 91704"] Hej. Finns ett rum ledigt i cham från nu och en månad framåt. Det är ett stort rum med dubbelsäng i ett chalet. Stugan är på 180 kvm och vi är totalt 7 som bor där, men då jag och min flickvän jobbar i kära sverige ända till jul så vill vi gärna hitta någon som bor där tills dess. I stugan finns ny diskmaskin och spis, stort allrum med öppen spis och den ligger väldigt centralt nära brevent liften. Ska vara promenad avstånd till centrum. Bilder finns som mailas vid intresse. Priset är väl nackdelen. Vi betalar 900E för rummet per månad, men då kan man bo två där och jag tror att det är ett väldigt trevligt ställe. Vi har tänkt att komma ner 28 dec men kan diskuteras om behov och intresse finns. Ett riktigt bra alternativ om ni letar boende men inte hittat nått riktigt än eller kanske bara vill fira julen i Cham. MVH//Jacob jacob.andersson@hotmail.com 0705-18 24 65 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ledigt rum i Chamonix under dec månad.
Tillbaka
Topp