Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har ett ledigt rum för säsongen i Verbier, vi som ska ner är 2 killar och en tjej. Chalet ligger lite utanför byn men fortfarande nära nog för att gå till allt.
Sänd ett pm.
Hej! Jag ar en tjej pa 21 ar fran Stockholm som kommer att aka ner i slutet av December. Behover boende fran och med 1 januari - slutet av sasongen. Hur mycket ligger hyran pa?
Jag är även jag oerhört intresserad, lite info om hyra hade som sagt inte skadat. jag vill isf komma redan i början av dec.
hör gärna av er till min email sparv@hotmail.com, är lite bättre på att kolla den än freeride
Hej!
Fantastiskt intresserad och i stort behov av boende då jag insett att en säsong till ändå är det ändå rätta! : ) Är 21 år nu och gjorde en säsong i Chamonix för två tr sedan. Har prövat Verbier i små doser, men är sugen på mer!!
Maila mig om platsen finns kvar:
malin.j.hansson@hotmail.com