Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 82240" data-attributes="member: 29566"><p>I Frankrike som i Sverige gäller samma regler att man inte får sälja till folk under 18 år. Sedan att det inte följs lika hårt (om alls) på exploaterade turistorter är en annan sak. Däremot kan man ha otur och bli nekad när det är mycket folk då de flest barer då helst tar inte folk över 18, givetvis.</p><p></p><p>ValT tycker jag personligen är skit. Staden är så sjuuukt liten och praktiskt taget invaderat av brölande danskar som går fram som en pest genom staden, dynga och fula. Chamonix är soft, bästa stället i alperna enligt mig. Åk till Chamonix så löser det sig säkert och ni kommer ha svinskoj, cham äger<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 82240, member: 29566"] I Frankrike som i Sverige gäller samma regler att man inte får sälja till folk under 18 år. Sedan att det inte följs lika hårt (om alls) på exploaterade turistorter är en annan sak. Däremot kan man ha otur och bli nekad när det är mycket folk då de flest barer då helst tar inte folk över 18, givetvis. ValT tycker jag personligen är skit. Staden är så sjuuukt liten och praktiskt taget invaderat av brölande danskar som går fram som en pest genom staden, dynga och fula. Chamonix är soft, bästa stället i alperna enligt mig. Åk till Chamonix så löser det sig säkert och ni kommer ha svinskoj, cham äger:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Tillbaka
Topp