Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matadoren" data-source="post: 82241" data-attributes="member: 37738"><p>Du kommer aldrig ha problem med leg i val thorens, att neka någon innebär ju bara mindre inkomster i baren. </p><p>Jag gjorde en säsong i i VT nu i våras o det var inge fel på utelivet. Men det beror självklart på när du åker och vilket typ av folk du e ute efter. Utelivet är självklart som hetast under de svenska sportlovsveckorna. Som dave spruce säger ovan så är det väldigt mycket danskar i VT, det är upp till dig om du tycker att det är ett problem. Danskarna är inte mer odrägliga än oss svenskar, o det festar lika mkt. </p><p>I VT har danskarna sina ställen och svenskarna sina, som en flock får vallas resenärerna av sina reseledare in på respektive ställen. Sen blandas alla nationaliteter på en klubb nere på torget som varje kväll har ett hyfsat liveband. </p><p></p><p>Har du tur och väljer en vecka med mkt svenskar kan det bli kul. Det brukar variera från år till år vilken ort som är "roligast" under sportlovsveckorna.</p><p></p><p>Kan tyvärr inte utala något om Chamonix då jag inte varit där.</p><p></p><p>O du, många fula engelsmän och franskar gillar att droga tjejer genom att lägga i lugnande medel i drinkarna, det e vanligt där nere tyvärr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matadoren, post: 82241, member: 37738"] Du kommer aldrig ha problem med leg i val thorens, att neka någon innebär ju bara mindre inkomster i baren. Jag gjorde en säsong i i VT nu i våras o det var inge fel på utelivet. Men det beror självklart på när du åker och vilket typ av folk du e ute efter. Utelivet är självklart som hetast under de svenska sportlovsveckorna. Som dave spruce säger ovan så är det väldigt mycket danskar i VT, det är upp till dig om du tycker att det är ett problem. Danskarna är inte mer odrägliga än oss svenskar, o det festar lika mkt. I VT har danskarna sina ställen och svenskarna sina, som en flock får vallas resenärerna av sina reseledare in på respektive ställen. Sen blandas alla nationaliteter på en klubb nere på torget som varje kväll har ett hyfsat liveband. Har du tur och väljer en vecka med mkt svenskar kan det bli kul. Det brukar variera från år till år vilken ort som är "roligast" under sportlovsveckorna. Kan tyvärr inte utala något om Chamonix då jag inte varit där. O du, många fula engelsmän och franskar gillar att droga tjejer genom att lägga i lugnande medel i drinkarna, det e vanligt där nere tyvärr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Tillbaka
Topp