Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 82251" data-attributes="member: 29566"><p>Jaha, men vem fan går till Garage innan 1? Då är där ju fan inte en enda person. Southbar till halv 2, sedan garage. Att de hade öppet till 1 är samma sak som att de hade stängt. Att gå till Garage innan halv 2 är som att åka skidor på vallåsen... på sommaren..</p><p></p><p>Jag jobbade där för 2 år sedan (på garage altså), var typ 40 pers kl 1. Halv 2 rullade det in typ 200 dyngraka svenskar från South Central<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Plus alla fransmän och engelsmän från alla andra barer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 82251, member: 29566"] Jaha, men vem fan går till Garage innan 1? Då är där ju fan inte en enda person. Southbar till halv 2, sedan garage. Att de hade öppet till 1 är samma sak som att de hade stängt. Att gå till Garage innan halv 2 är som att åka skidor på vallåsen... på sommaren.. Jag jobbade där för 2 år sedan (på garage altså), var typ 40 pers kl 1. Halv 2 rullade det in typ 200 dyngraka svenskar från South Central:) Plus alla fransmän och engelsmän från alla andra barer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Tillbaka
Topp