Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus_Ibanez" data-source="post: 82256" data-attributes="member: 33859"><p>Hmm...</p><p></p><p>Och jag, i all min enfald trodde att det var skidställe ni skulle åka till?</p><p>Men jag har i och för sig förstått att skidåkning inte är så viktigt för dom flesta.</p><p>Man åker nog som en gud om man är för cool för att gå till Garage före 1.</p><p></p><p>Åker man till ValThorens under danska sportlovs veckor är det överfullt av Danskar, sant.</p><p>Men lika sant är att det är överfullt av supande Svenskar på Svenska sportlovs veckor.</p><p></p><p>Är flickorna inte grymt duktiga skidåkare så kommer dom att ha hundra gånger bättre åkning i VT, men party livet är betydligt bättre i Cham.</p><p>Men party livet är tusen gånger bättre i vilken som helst av den lite större städerna i Sverige, stanna hemma om party är så viktigt att man väljer ort efter det, tycker jag.</p><p>Då får man mer pengar att festa för <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus_Ibanez, post: 82256, member: 33859"] Hmm... Och jag, i all min enfald trodde att det var skidställe ni skulle åka till? Men jag har i och för sig förstått att skidåkning inte är så viktigt för dom flesta. Man åker nog som en gud om man är för cool för att gå till Garage före 1. Åker man till ValThorens under danska sportlovs veckor är det överfullt av Danskar, sant. Men lika sant är att det är överfullt av supande Svenskar på Svenska sportlovs veckor. Är flickorna inte grymt duktiga skidåkare så kommer dom att ha hundra gånger bättre åkning i VT, men party livet är betydligt bättre i Cham. Men party livet är tusen gånger bättre i vilken som helst av den lite större städerna i Sverige, stanna hemma om party är så viktigt att man väljer ort efter det, tycker jag. Då får man mer pengar att festa för :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Tillbaka
Topp