Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 82257" data-attributes="member: 29566"><p>Magnus du behöver inte vara bitter bara för att du är "gammal" och inte kan klara av att både supa/festa och gå upp tidigt och åka skidor. Är det märkligt att man vill göra så mycket som möjligt av sin vecka (om man nu bara är där en vecka) dvs, kombinera festande med skidåkning? Återhämta sig kan göra när man kommit hem och klarar man en hel säsong på det sättet så varför inte? </p><p></p><p>"..stanna hemma om party är så viktigt att man väljer ort efter det, tycker jag.."</p><p></p><p>Jävligt korkat argument. Se det så här. De ska åka iväg en vecka. 50% av tiden kommer gå på festande 50% på skidåkning. Så vidare de inte är skidfantomer och går turer varje dag eller prickar in bästa veckan på hela säsongen (som lan sportlovsveckorna är) så kommer de ändå bara bränna pist i stort sett hela veckan. efter 2 dagar kommer de ha träningsverk i de muskler man inte använder hemma i Sverige och kommer ändå inte kunna åka skidor 8 timmar om dagen. Är det så konstigt att man vill ha en bra uteliv då som man kan ägna sig åt DESSUTOM.</p><p></p><p>"..Man åker nog som en gud om man är för cool för att gå till Garage före 1.."</p><p></p><p>Med Man antar jag att du menar mig. Kan säga att jag troligtvis bränner om dig på de flesta ställen på berget, fakie, bakfull eller ej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 82257, member: 29566"] Magnus du behöver inte vara bitter bara för att du är "gammal" och inte kan klara av att både supa/festa och gå upp tidigt och åka skidor. Är det märkligt att man vill göra så mycket som möjligt av sin vecka (om man nu bara är där en vecka) dvs, kombinera festande med skidåkning? Återhämta sig kan göra när man kommit hem och klarar man en hel säsong på det sättet så varför inte? "..stanna hemma om party är så viktigt att man väljer ort efter det, tycker jag.." Jävligt korkat argument. Se det så här. De ska åka iväg en vecka. 50% av tiden kommer gå på festande 50% på skidåkning. Så vidare de inte är skidfantomer och går turer varje dag eller prickar in bästa veckan på hela säsongen (som lan sportlovsveckorna är) så kommer de ändå bara bränna pist i stort sett hela veckan. efter 2 dagar kommer de ha träningsverk i de muskler man inte använder hemma i Sverige och kommer ändå inte kunna åka skidor 8 timmar om dagen. Är det så konstigt att man vill ha en bra uteliv då som man kan ägna sig åt DESSUTOM. "..Man åker nog som en gud om man är för cool för att gå till Garage före 1.." Med Man antar jag att du menar mig. Kan säga att jag troligtvis bränner om dig på de flesta ställen på berget, fakie, bakfull eller ej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Leg-tvång?
Tillbaka
Topp