Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Legend 105 - Mount Point
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JKampe" data-source="post: 1060198" data-attributes="member: 102740"><p>Jag har, efter många om och men, plockat fram mina gamla favoritlagg, Dynastar Legend 105 ur garderoben (för er som inte kört dem: 192 cm chargingskida) och tänkte dra på ett par STH. </p><p></p><p>Jag har tidigare kört på skidan monterad efter fabriksrekommendationen och fått känslan av att jag hamnar lite långt bak. Till nymonteringen funderar jag därför på att flytta fram en eller två cm. Någon som har erfarenhet av skidan och kan ge lite input?</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JKampe, post: 1060198, member: 102740"] Jag har, efter många om och men, plockat fram mina gamla favoritlagg, Dynastar Legend 105 ur garderoben (för er som inte kört dem: 192 cm chargingskida) och tänkte dra på ett par STH. Jag har tidigare kört på skidan monterad efter fabriksrekommendationen och fått känslan av att jag hamnar lite långt bak. Till nymonteringen funderar jag därför på att flytta fram en eller två cm. Någon som har erfarenhet av skidan och kan ge lite input? Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Legend 105 - Mount Point
Tillbaka
Topp