JAN-F Ny medlem 2003-01-09 leilighet Chamonix? #1 Er i chamo naa. Har leilighet ut Januar trenger 2plasser fra Februar til slutten av april. Har bil, saa litt utenfor sentrum er ogsaa ok.
Er i chamo naa. Har leilighet ut Januar trenger 2plasser fra Februar til slutten av april. Har bil, saa litt utenfor sentrum er ogsaa ok.