Leilighet Ledig Chamonix Vinteren 06/07

• Trådstartare Trådstartare LHS
  • Start datum Start datum

LHS

Ny medlem
Strøken moderne leilighet ledig for seongen 06-07. 30 m2, passer utmerket for 4 peroner. Topp beliggenhet i cham syd, 1 min fra Aguille liften. Scandinavisk standard, fullt utstyrt. Tregulv, tv / dvd, vaskemaskin, fullt møblert, kjøkkenutstyr, gode tørkemuligheter

Ledig fra 1. desember, leies ut for sesongen. 1300 euro pr mnd ink strøm.

Send meg en mail for mer info

Tjena är mkt intresserad ska bara kolla upp med mina kompisar imån jag hör av mig så fort jag kan

Hej. Vi är två tjejer på 19 år som hade tänkt att minisäsonga i chamonix (januari-mars). Vi undrar om det finns möjlighet att hyra din lägenhet under denna period.
/ Sanna och Hanna

Hej!!Är intresserad verkligen!! Men vi vill åka i början av januari och dra hem i slutet av mars...är det möjligt?? Finns lägenheten fortfarande kvar?? Hör av dig! /Jessica

Om någon är intresserad av att hyra denna och är ont om folk så är jag sugen på att åka med! hör av er i så fall!

Hejsan vi är 2 stycken som ska vara där från mitten av januari tills april!! en kille och en tjej!! ha d bra!!

Hej!

Vi är fyra stycken tjejer som är väldigt intresserade av lägenheten!
Vi ska vara i Chamonix i ca 3 månader, åker ner 10 januari.
Maila gärna för mer info om lägenheten, pris, storlek och läge!
Hoppas du hör av dig!

//
Klara,Jennie,Towa och Emily!!

Hei hei!

Jag är mycket intresserad! Är en ensam tjej som drar ner, tänkte dra så fort säsongen börjar.

Hör gärna av dig och berätta om jag har någon chans!
//Rebecca

Tillbaka
Topp