Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Leken: Hur tar du dej ur knipan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabian." data-source="post: 873749" data-attributes="member: 84411"><p>Jag gör en framåtvolt och landar på en bankrånares hufvud. Han drar dock fram en pistol men jag sparkar han mot käken 2 ggr så han däckar. Efter det så kommer dock en förstärkning på 9 Juggar med automatvapen, men juggar brukar vara rädda för ryssar så jag skriker bara mitt krigsvrål "NAS NE DOGONYAT!" 8 af dem stannar på dirren men en fortsätter springa. Jag slår sönder hans pannben och sparkar honom i buken 4 gånger.</p><p></p><p>Då blir resten arga och hoppar på mig, men jag drar fram ett järnrör och fightar bort de flesta.</p><p></p><p>Nu är det bara 2 pers som står upp så jag kastar en pall mot den enas mun, 8 tänder rök.</p><p></p><p>Nu var det bara Geiovaski kvar, deras ledare. Jag dräper honom med 25 snabba kroppsslag och hoppar på hans hufvud.</p><p></p><p>Efter det så kommer polisen men jag tar upp min cykel igen och drar iväg i 274 km /h, de fann mig aldrig.</p><p></p><p></p><p>-</p><p></p><p></p><p>Din kompis retar dig för att du tejpar hår på k*ken, vad gör du åt detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabian., post: 873749, member: 84411"] Jag gör en framåtvolt och landar på en bankrånares hufvud. Han drar dock fram en pistol men jag sparkar han mot käken 2 ggr så han däckar. Efter det så kommer dock en förstärkning på 9 Juggar med automatvapen, men juggar brukar vara rädda för ryssar så jag skriker bara mitt krigsvrål "NAS NE DOGONYAT!" 8 af dem stannar på dirren men en fortsätter springa. Jag slår sönder hans pannben och sparkar honom i buken 4 gånger. Då blir resten arga och hoppar på mig, men jag drar fram ett järnrör och fightar bort de flesta. Nu är det bara 2 pers som står upp så jag kastar en pall mot den enas mun, 8 tänder rök. Nu var det bara Geiovaski kvar, deras ledare. Jag dräper honom med 25 snabba kroppsslag och hoppar på hans hufvud. Efter det så kommer polisen men jag tar upp min cykel igen och drar iväg i 274 km /h, de fann mig aldrig. - Din kompis retar dig för att du tejpar hår på k*ken, vad gör du åt detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Leken: Hur tar du dej ur knipan?
Tillbaka
Topp